Друк сторінки

Вчені з'ясували, що...  (13.07.2010)

... щодня ласуючи шоколадом, можна знизити артеріальний тиск.

Такий висновок зробили дослідники з австралійського університету Аделаїди. Як не дивно, після вживання чорного шоколаду або какао тиск у гіпертоніків знижувався на 5%. Уже за 5 років шанси пацієнтів-любителів шоколаду стати жертвою інсульту або інфаркту знижуються на цілих 20%.

При цьому шоколад не знизив тиск у людей з нормальним артеріальним тиском.

Науковці стверджують, що такий ефект дають гіркі флавоноли, які присутні у темному шоколаді. У молочному, білому і напівсолодкому сортах цих ласощів виробники, як правило, прибирають цю гіркоту, тому флавонолів там мало.

Раніше австралійські вчені задокументували сприятливу дію екстракту часнику на перебіг гіпертонії. Вживання від 600 до 900 мг екстракту на день знижувало верхній та нижній тиск на 7-8 мм ртутного стовпчика.

...кожна шоста британка крадькома недогодовує чоловіка.

Британські дружини потай від свого благовірного недодають йому калорій, так показало опитування, в якому взяли участь близько 10 тисяч осіб. 16% жінок саджали своїх партнерів на дієту, не повідомляючи їх про це.

Які ж методи? Купували пісні продукти, зрізали жир з м'яса перед приготуванням, сервірували стіл у невеликих тарілках. Деякі респондентки повідомляли навіть, що наливали дієтичну кока-колу у пляшки з-під звичайної коли.

Щоб примусити чоловіка задуматися про зайву вагу, жінки погано відгукувалися про споживану ним їжу, а також навмисно захоплено говорили про фігури знаменитостей у його присутності. Третина опитаних чоловіків підтвердили, що їх бентежать подібні розмови.

Те саме опитування показало, що третина жінок наполягають на тому, щоб їхній чоловік скинув вагу. Кожна десята заявила, що подумає про розлуку з чоловіком, якщо він погладшає.

... споживання зелених листових овочів захищає від раку.

Американські онкологи з Міннесоти детально опитали більш ніж 1500 добровольців, із них 600 - хворих на лімфому. Вони з'ясували, що коли в організмі вистачає вітаміну К, то ризик виникнення онкозахворювання лімфатичної системи удвічі нижчий. Таким чином вони визначили оптимальну для здоров'я лімфатичної системи кількість вітаміну К на день - 108 мікрограмів. Джерелом вітаміну можуть бути як харчові добавки, так і зелені овочі.

Вітамін К міститься у цибулі-латуку, шпинаті, щавлі, цвітній, білокачанній капусті, броколі. Він є жиророзчинним, тому для кращого засвоєння вітаміну ці продукти слід вживати з олією.


http://www.tovarish.com.ua/news/Zdorovia/13-07-2010/Vcheni_zia.html

Перейти на сайт